20 januari 2010

Äntligen på plats!

Torsdags morgon gick flyttlasset från Jönköping och efter många timmar i bilen rullade vi på fredagen in på uppfarten Freiburg. Mina första dagar här nere har varit hektiska men samtidigt lärorika och väldigt roliga. Lägenheten är nu klar sånär som på några hyllor och tyskan ligger bättre i munnen för varje dag. Igår skruvade vi ihop min nya CUBE-cykel som jag ska ha och träna på här nere. Väldigt fin må jag säga 
Med en månad kvar till träningslägret på Cypern finns det gott om tid att lära sig stan och omgivningarna och eftersom detta är ett av tysklands finaste områden för cykling tror jag de kommande veckorna kommer bli toppen!

4 kommentarer:

  1. hej! skönt att veta att du kommit fram som du ska! jag kom fram jag med. hade ju inte lika långt att åka dock =) bamsekram och ta hand om dig vännen, Pim!!

    ps. inte lätt att kommentera hos dig =( man måste ju logga in sig ju. tur att jag har googlekonto för att kunna leka med mitt 3d-program... det logginet funkade här med.

    nej, nu ska jag sova=)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du har en blogg! Ska bli kul att följa dig under året!

    Lycka till! :-)

    //Malin,
    Hässleholm

    SvaraRadera
  3. Låter bra och roligt. Bra cykelväder med? Någon fin bild på nya "Pärlan"?

    Ha de fint och njut av möjligheterna

    SvaraRadera
  4. Lycka till i det stora MTB-landet/Tomas i Götet

    SvaraRadera